The Taileus Chronicles

The Trickery of Truth.

Por João Victor Alvarelli Coelho

Fantasia, Contos De Fadas, Folclore E Mitologia, Aventura, Ficção, Ciências Humanas E Sociais, Animais

Esta página foi vista 432 vezes desde 21/04/2022
Acabamento

Lies, cheating, deception, and distortions, as well as the political and social reality of our Brazil!

The work encourages young people to learn to disagree with any fact that is called "the truth," because in today's society, almost every lie is called that. How will this help? Well, for those who hold a gigantic innocence in our reality, many evils can be used to the detriment of people with noble hearts, that is why this work was written, to illuminate a dark path, with the light of new thoughts that will certainly prevent many from wrong ways.

Edição 2 (2022)
Acabamento Brochura
Idioma Inglês

João Victor Alvarelli Coelho

João Victor Alvarelli Coelho é um escritor, ensaísta e pensador conservador, nascido no ano de 1999 na cidade de Guaratinguetá, suas obras são respaldadas na linhagem que vai dos filósofos Olavo de Carvalho a Santo Agostinho, defensor do método individualista de ensino para conter a propagação da imbecilidade, se encontra cursando a faculdade de Odontologia e produzindo obras infanto-juvenis e sociologia.